loading...
خلوتگاه کاج در کوچه های زمستانی
pine بازدید : 418 شنبه 06 آذر 1389 نظرات (0)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی ها تو کار با گوشی های تحت سیستم عامل آندروید به مشکل بر میخورن

 

 

امروز میخوام چندتا نرم افزار APK براتون بذارم که دعا به جونم کنید و بگید ایول

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
پنجم www.pichak.net كليك كنيد

البته اینجا نیست تو pINEdOWNLOAD هستش

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Reza در تاریخ 1348/10/11 و 3:52 دقیقه ارسال شده است

من که عکسی نمی بینمشکلک
یه اپ جدید کردمشکلک

بیا ببین حالت رو میگیرهشکلکشکلک
شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1348/10/11 و 2:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
ممنون که نگاهت را به وبلاگم هدیه کردی
با تبادل لینک موافقم
منو با نام ساحره لینک کن
خبرم کن با چه نامی لینکت کنم
موفق باشی
بای

این نظر توسط امیر پویا در تاریخ 1348/10/11 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
مارو سر کار گذاشتیا
من لینکت کردم پس چرا تو منو از لینکات حذف کردی؟!!!!!
شکلک
اگه نمیخوای بگو منم حذفت کنم

این نظر توسط p@risa در تاریخ 1348/10/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوست نادیده ام

وبلاگت حرف نداره کار تو هم بیسته!!!!من که خیلی از وبلاگت خوشم اومده ....


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saeed در تاریخ 1348/10/11 و 9:11 دقیقه ارسال شده است

salam mamnoon ke behem sar zadi.movafagh bashi.

این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1348/10/11 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم

ممنون که به وبم اومدی من لینکت کردم با اسم وبم لینکم کن و اینکه آپ کردم و منتظرتم.شکلک

این نظر توسط fafa در تاریخ 1348/10/11 و 5:14 دقیقه ارسال شده است

بله همسرم دوسالی هستش که از پیشم پرکشیده... لینکت رو به گوگل ریدرم اضافه میکنم لیست دوستام تو کادر سمت راست وبلاگم هستند

لینک شدی عزیزم

این نظر توسط بام ایران سیتی در تاریخ 1348/10/11 و 2:42 دقیقه ارسال شده است

درود بر تو دوست عزیز . ممنون از حضور و تشکر از لینکت . شما الساعه با نام پیشنهادی لینک خواهی شد...
موفق و سربلند باشی همچو بام ایران_ دماوند شکلک

مرسی عزیزم.. بازم تشریف بیار.قدم سر چشم ما میذاری


این نظر توسط مهدي در تاریخ 1348/10/11 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبي داري درضمن لينكت كردم وقت داشتي دوباره بهم سر بزن

لینک شدی عزیزم


این نظر توسط رويا در تاریخ 1348/10/11 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

سلام . ممنون كه بهم سر زدين . اگه دوست داشتين منو با اسم روياي رويا لينك كن و بهم بگو با چه اسمي بلينكمت

سلام جونم. وبلاگت باز نمیشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 32,230