loading...
خلوتگاه کاج در کوچه های زمستانی
pine بازدید : 470 شنبه 13 آذر 1389 نظرات (0)

برای رهائی از گذشته با خود بخوان :
من بازتابی از خاطراتم هستم. من جهانٍ در حالٍ گذار هستم.من جهانی هستم که در شرف زاده شدن است! من میخواهم که دویاره متولد شوم .. اینبار جوری دیگر...


اگر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم


گلم ،دلم
حرمت نگه دار
که این اشک ها
خون بهای عمر رفته من است

(شادروان حسین پناهی)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری
ششم www.pichak.net كليك كنيد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاهين در تاریخ 1348/10/11 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم اميدوارم سالم وتندرست باشي وبلاگ زيبائي داري لينكت كردم در جواب آقا نويد و امثال اين آقا كه طرز فكرشان مربوط به زمان حضرت موسي ميباشد هم بايد گفت در دنياي مجازي جائي براي انسانهاي امل نيست.. آخه به تو چه ربطي داره كه جنسيت بچه مردم چيه مردك..شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Reza در تاریخ 1348/10/11 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

دقیقاشکلک
من فکر کردم مشگلش برای همیشه هستشکلک
برای همین یه وب جدید ساختمشکلک
بابای
ولی خداییش عجب وبی ساختماشکلکشکلک
ایولشکلک

این نظر توسط Reza در تاریخ 1348/10/11 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

دقیقا ،من اول فکر کردم مشگلش همیشگیه بعد رفتم وب جدید ساختمشکلک
حالا خداییش وب خوبی ساختم نهشکلکشکلک
بابایشکلکشکلک

این نظر توسط Reza در تاریخ 1348/10/11 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

ببینم نکنه لینک منو پاک کردی!!!شکلک
فقط یه هفته نبودمااااشکلک
تازه تو این یه هفته یه وب دیگه هم ساختم بورو ببین نظر بده که به کدوم بیشتر برسمشکلک
www.Carpix.blogveb.com
بابایشکلکشکلک

این نظر توسط مسافر در تاریخ 1348/10/11 و 6:47 دقیقه ارسال شده است

طبق امر لينكتون كردم با همون اسمي كه فرموديد ( يعني چي خلوتگاه كاج در كوچه هاي زمستاني )
شما هم اگه دلت خواست با اسم مسافر لينكم بفرمائيد . در مورد لينك دانلودتون هم ممنون سايت جالب و كاربردي بود .
در مورد جنسيت هم كه فرموديد سوال نكن
پس فعلا خداحافظ

مرسی عزیزم. اما نه وبلاگت باز میشه نه email!!!شکلکچکار کنم حالاااا؟از کجا پیدات کنم؟!!!شکلک

این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 3:17 دقیقه ارسال شده است

فرشته‌ها وجود دارند اما بعضی وقتها چون بال ندارند، ما بهشون میگیم:دوست!
سلام دوست خوبم


سلاااااااااااااااااااااااام حسین خود خودم

این نظر توسط مسلم در تاریخ 1348/10/11 و 2:17 دقیقه ارسال شده است

بااحترام نیروانای 2 به روز شد

این نظر توسط بام ایران سیتی در تاریخ 1348/10/11 و 23:08 دقیقه ارسال شده است

سلام. ممنون از حضور گرمت. جنسیت تو دنیای مجازی مهم نیست و همون بهتر که ناشناخته باشه دنیای مجازی یه قانون داره و اونم اینکه: اینجا دست ها از هم دورند و دوستی ها از دور دست زیباترند. پس نزدیک نشوید لطفا...
اینجا فقط باید خوانده شد. پس چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید...
همیشه در اوج باشی همچو دماوند...شکلک

مرسی از دید آگاهانتون....و از اینکه به یادمید.منتظرم...بازهم...

این نظر توسط نوید در تاریخ 1348/10/11 و 8:21 دقیقه ارسال شده است

چرا انقدر فراری هستی از خودت بگی؟
نکنه واقعا پسری دنبال یه پسر دیگه میگردیشکلک
حالم از آدمایی مثل تو بهم میخوره
آشغالشکلک

متاسفم برات

این نظر توسط ناهید در تاریخ 1348/10/11 و 8:15 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
عالی هستی
شکلکشکلکشکلکشکلک

مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 32,234